Saturday, March 15, 2008

Are ya Bored?

While I attempt to dig out from My Present Personal Hell, I am giving you some playtime to occupy your Own Personal Hell.
If you have a problem with someone, you know how to "Spread the Venom" (hint:copy/paste/e-mail).

Bored? ((Over 100 questions))

[*] Part 1 -- The Basics [*]

What's your name?
Birthplace New Brunswick, NJ
Age Unlisted
Age you act 26
Current location
New Jersey
Eye color brown
Hair color brown
Right, lefty or ambidextrous? righty
Zodiac sign? Scorpio
Height? 5'3"

[*] Part 2 -- Describe [*]
Your heritage/nationality Italian/Hungarian/German
Your hair shapeless
Your fears failure & regret
Your perfect room "my" room in Chris Gorell-Barne's home in Kent
What you practically do in a day nothing

[*] Part 3 -- What is/are... [*]
Words you overuse Oh, god
Phrases you overuse hating life right now
Your first thought when you wake up ahh, shit, another day?
Your greatest accomplishment there isn't any
Something you want to do die in England

[*] Part 4 -- This or that [*]
Pepsi or Coke Coke (cherry, done up at a soda fountain)
McDonald's or Burger Kings McDonald's ( ex: veggie burgs fm "The King")
Britney Spears or Christina Aguilera Brittany
Chocolate or vanilla no contest-both
Adidas or Nike Nike
Black or white " I want it painted BLACK"
Bills or Coins ((Think $$$)) Bills
Burgers or hot dogs burgers
Egypt or France France
Rock or rap I WANNA ROCK!

[*] Part 5 -- Do you...[*]
Smoke Never
Cuss always, I'm from Jersey, it's tradition
Sing well yes
Sing in the shower no
Talk to yourself always, (the only conversation I have)
Believe in yourself Noooooooo!
Like taking these longass surveys? kills time...
Play an instrument yup
Want to go to college? yup
Want to get married? I think I missed that particular boat...
Want to have children? ditto
Think you're a health freak? when I can afford the $$$ to be
Get along with your parents yeah, they're Dead!
Get along with your siblings? Hell, No! ( not even the Dead One )
Think you're popular fuck, no
[*] Part 6 -- In the past month have you [*]
Gone out of state no
Drank alcohol no
Smoke no
Get high yes
Done any drugs Rx, lots...
Eaten an entire box of Oreos? in my dreams - can't get those at a food bank...
Been on stage no
Gone skinny dipping shit, no
Been dumped yup
Dyed your hair no
Stolen anything no

[*] Part 7 -- Your friends! =D [*]
Craziest Wesley
Loudest (vacant)
Most shy (vacant)
Blondest ??????
Smartest David
Kindest Danielle
Best personality a four way tie
Most talented Wesley (was a DJ, awesome)
Best singer dunno
Most ghetto yo, Wes is my boy!
Drama Queen ((or King XP)) I've been away from the Theatre too long...
Pain in the ass pass...
The one you just want to strangle to death ((Homer Simpson style)) no one
Funniest Louche Tabby
Best person for advice David
Dependable David
Druggie none
Most likely to end up in jail no one
Person you've known the longest David

[*] Part 8 -- The Last... [*]
Last dream Suzanne calling me (my friend who died 3/5/08)
Last nightmare
recently, I woke up screaming...
Car ride today, before the police impounded it
Last time you cried see above for your first clue...
Last movie seen The Sixth Sense
Last movie rented The Queen
Last book read No Reservations by Anthony Bourdain
Last word said FUCK!
Last curse word said above with "Mother" as a prefix
Last time you laugh I honestly can't remember-last Thanksgiving?
Last phone call called Maria to pick me up from the E.R.
Last CD played American Idiot - Green Day
Last song you listened to Running from the Rain - Thursday
Last annoyance the police taking me to the e.r. for suicidal ideation, and being sent to wait in "chairs"-I one noticed...
Last IM a month ago
Last weird encounter today
Last person you hugged hasn't been anyone in a while
Last person you yelled at my reflection in the bathroom mirror
Last time you wore a skirt I always wear skirts
Last time you've been evil I'm always evil - ask Deb (death threats, the lot...)
Sarcastic? "Acid Tongue" is my nickname
Last time you fought with your parents/significant other N/A
Last time you wished upon a star a month ago, I guess
Played Truth or Dare never played
Spent quality time alone I'm alone all the time, there's no quality to it, tho

[*] Part 9 -- I swear this is the last one! -- Randomness [*]
Are you talking to someone on AIM/AOL/Messenger? no
Do you feel lonely yes and no
Ever TP'd someone's house no- TP's too effin expensive
How about egging someone's house missed that joy in life, too
Do you not like dislike not like me? sorry, didn't get that one?
Ain't Eminem and 50 Cent just fine? nope
Yo Momma _______ what about her, smartass???
Ever been so hungry you felt like you could eat the person next to you? Yes
What do you think of George Bush? Who? That Redneck from Texas?!
Any secret fetishes? yup
Do you like to wear chains? O_o: velvet ones
How many languages do you speak? 1 1/2
Damn.. are your fingers tired? Cause mine sure are! used to it...
Glad this is over? yeah

No comments: